Retseptid

kolmapäev, 17. aprill 2013

Esimene postitus :)

Olen juba mõnda aega mõlgutanud ideed hakata pidama oma kokandusblogi. Kahtluseuss oli siiani minust võitu saanud ja kõrva sosistanud erinevaid kahtlusi. Kas mul leidub sellist püsivust, oskust ja aega. Lisaks ei ole mul veel väga palju enda väljamõeldud retsepte, vaid tavaliselt saan ikka võõrastest retseptidest inspiratsiooni või toimetan täitsa nende järgi. Ka pildikvaliteet jätab kindlasti soovida, tavaliselt valmivad toidud õhtul, kui (vähemalt hetkel veel) on pime.


Otsustasin, et aitab kahtlustest ja vabandustest, vaid tuleks hoopis tegutseda :) Toidutegemine on muutunud mu elu lahutamatuks osaks ja ma naudin seda väga. Lisaks püüan viimasel ajal oma toidulauda tervislikumaks muuta viisil, et sellest saaks eluviis, mitte hetkeline püüe. Seega alati ei tasu siit ilmselt loota keerukaid retsepte, vaid ka ülevaadet minu toitumisest ning muust sellega seonduvast.
Loodan, et hakkan ka selle blogi täitmist samamoodi nautima, kui toidutegemist (ja söömist)! ;)

Kaunist kevadet!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar