Retseptid

kolmapäev, 31. juuli 2013

Gluteenivaba elu - testimise kuu AUGUST

Olen nüüdseks umbes pool aastat endal kahtlustanud gluteenitalumatust. Selle aja jooksul on olnud pikemaid ja lühemaid perioode, kus olen püüdnud gluteeni sisaldavaid toiduaineid vältida ning olen kindlasti ka kokkuvõttes hakanud vähem selliseid tooteid tarbima. Kuid kahjuks olen järjest vastu pidanud vaid nädala-kaks. Siis tuleb jälle mõni tore üritus, kus pakutakse kooke, millele ei suuda vastu panna või leivaisu läheb liiga suureks - see on ka periood, mille jooksul lähevad meelest vaevused, mida mulle viimasel ajal gluteeni söömine teeb. Nimelt tekivad kõhuvalud ja seedeprobleemid ning selline teistmoodi pitsitus vasakul pool alakõhus. Eelnevat juttu kokku võttes, olen otsustanud, et augusti kuu on rangelt gluteenivaba. Püüan isudele vastu panna ja tunnetada, kuidas keha reageerib. Püüan kuu jooksul ülevaadet anda, kuidas läheb ning kindlasti kuu järel teha ka kokkuvõtte. Edu mulle! :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar